Al carrer Floridablanca 150 obre portes un dels restaurants brasilers més emblemàtics de Barcelona. El Manga Rosa, amb els seus tres espais, amb una terrassa ubicada a la mateixa vorera de Floridablanca, a tocar de la Ronda Sant Antoni, i un saló a la planta primera que es converteix en escenari musical els capvespres dels caps de setmana, ha aconseguit fidelitzar no només la gent del barri. D’altres indrets de la ciutat hi fan cap per assaborir les seves menges exquisides, en companyia de l’encarregat, en Joao Pedro, el seu germà, i la seva mare Claudia. Una família arrelada de fa dècades a Barcelona que atén en català a qui ho desitja.

Manga Rosa disposa de cuina non stop des de les 13 hores fins a les 23 hores de dimarts a dissabte.

Els diumenges la cuina també comença a les 13 hores però apaga els fogons a quarts de cinc de la tarda.

La decoració tropical de l’establiment amb els seus colors alegres, els vitralls lluminosos i els quadres que evoquen altres temps, col.laboren en la creació d’un ambient càlid per gaudir de bona companyia i d’un àpat ideal per a l’ocasió.

Entre les seves especialitats hi trobem la Feijoada, un estofat amb fesols negres, carn de porc, vinagreta i farofa, la farina d ela Yuca. No hi falta el Kale, un enciam a la planxa.

La Coxinha és una bomba de pollastre amb les seves verdures i la seva salsa rosa.

La Moqueca de peix i de gambes. Un peix típic de Salvador de Bahia que surt acompanyat de puré de patates, d’arròs, de farina de Yuca i del caldo del bullit.

La Picanha feta de carn de vedella està festejada a taula per l’arròs, les aluvies, la farofa i la vinagreta. Un bistec que surt de la vaca i que es desfà en boca.

Per obrir l’àpat, l’amanida Manga Rosa duu formatge fresc, mango, alvocat i vinagreta.

Són els plats fonamentals del Manga Rosa que disposa de saboroses tapes a la carta com ara l’Hummus amb Cruditè, els Palets de Tapioca, el Kibe, la Yuca.

Des de les 17 hores i fins a les 20 hores el local viu els seus happy hour de cocktails amb els imprescindibles dos per un.

La Mousse de Maracuyà, el Pudin de llet o bé el Brigadeiro, trufes de xocolata, s’erigeixen en les postres.

Els sucs naturals de Maracuià, d’Acerola, de Llimonada, de Guaiaba, es combinen amb un vi del Penedès, una caipirinha, un mojito o bé una cervesa.

Manga Rosa permet satisfer el paladar de productes autèntics de la terra brasilera dins d’un ambient festiu, de companyonia i d’harmonia per gaudir de les seves menges.

Reportatge de Joan Porta García

Periodista

 

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.